Producent odzie┐y dla ochronyOdzie┐ ochroniarska kontakt


Kategorie
Kurtki dla ochrony
Bezr─Ökawniki
Bluzy mundurowe
Polary
Koszule
Krawaty
Koszulki polo
Kamizelki taktyczne
Kamizelki ostrzegawcze
Spodnie w pas, boj├│wki
Obuwie militarne
Czapki, kominarki
R─Ökawiczki
Naszywki
Okulary
Ochronniki słuchu

Odroczony termin p┼éatno┼Ťci
- szkoły

Certyfikaty
Laur Zaufania, program dla wiarygodnych finansowo i transparentnych firm, potwierdzone certyfikatem firmowym LZ - sprawdź jakie to porste - bezpłatna weryfikacja i zgłoszenie

Akceptowane p┼éatno┼Ťci
P┼éatno┼Ťci kart─ů
┬╗ Regulamin

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
 
Niniejszy Regulamin stanowi regulamin ┼Ťwiadczenia us┼éug drog─ů elektroniczn─ů w rozumieniu art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o ┼Ťwiadczeniu us┼éug drog─ů elektroniczn─ů (Dz.U. 2002 r., Nr 144, poz. 1204, ze zm.) z uwzgl─Ödnieniem przepis├│w ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014 poz. 827).

┬ž 1. Postanowienia og├│lne
 
1. Niniejszy Regulamin okre┼Ťla warunki ┼Ťwiadczenia us┼éug drog─ů elektroniczn─ů i sprzeda┼╝y towar├│w przez Sprzedawc─Ö w ramach serwisu internetowego znajduj─ůcego si─Ö pod adresem www.UbraniaDlaOchrony.pl
2. U┼╝yte w niniejszym Regulaminie okre┼Ťlenia maj─ů nast─Öpuj─ůce znaczenie:
a). Sprzedawca ÔÇô JFK-PARTNER GROUP, z adresem g┼é├│wnego miejsca wykonywania dzia┼éalno┼Ťci: ul. Ekspresowa 3, 03-183 Warszawa, posiadaj─ůcy NIP: 118-072-42-07, REGON: 015318911; adres e-mail: ubrania@jfk-partner.pl.
b). Sklep ÔÇô sklep internetowy sprzedawcy, prowadzony pod adresem internetowym www.UbraniaDlaOchrony.pl
c). Klient ÔÇô osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadaj─ůca zdolno┼Ť─ç do czynno┼Ťci prawnych, dokonuj─ůca zakup├│w w sklepie
d). Konsument ÔÇô Klient b─Öd─ůcy osob─ů fizyczn─ů dokonuj─ůc─ů ze Sprzedawc─ů b─Öd─ůcym przedsi─Öbiorc─ů czynno┼Ťci prawnej niezwi─ůzanej bezpo┼Ťrednio z dzia┼éalno┼Ťci─ů gospodarcz─ů lub zawodow─ů tej osoby;
e). Biuletyn ÔÇô materia┼éy przesy┼éane przez Sprzedawc─Ö drog─ů elektroniczn─ů Klientom, kt├│rzy wyrazili wyra┼║n─ů zgod─Ö na ich otrzymywanie, mog─ůce stanowi─ç informacj─Ö handlow─ů w rozumieniu przepis├│w ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o ┼Ťwiadczeniu us┼éug drog─ů elektroniczn─ů (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204 ze zm.).

┬ž 2. Warunki ┼Ťwiadczenia us┼éug drog─ů elektroniczn─ů
 
1. Aby zapewni─ç mo┼╝liwo┼Ť─ç prawid┼éowego i niezak┼é├│conego korzystania ze Sklepu i us┼éug ┼Ťwiadczonych za jego po┼Ťrednictwem, urz─ůdzenie, kt├│rym pos┼éuguje si─Ö Klient, powinno spe┼énia─ç nast─Öpuj─ůce minimalne wymagania techniczne:
a). posiada─ç po┼é─ůczenie z sieci─ů internet zapewniaj─ůce transmisj─Ö danych,
b). posiada─ç przegl─ůdark─Ö internetow─ů, tj. oprogramowanie s┼éu┼╝─ůce do przegl─ůdania tre┼Ťci dost─Öpnych w sieci internet. Wy┼é─ůcznie akceptacji plik├│w Cookies i Skrypt├│w Java mo┼╝e zak┼é├│ci─ç prawid┼éowe dzia┼éanie strony Sklepu,
c). aktywne konto poczty e-mail.
2. W celu odczytania korespondencji mailowej i za┼é─ůcznik├│w do niej niezb─Ödne jest posiadanie:
a). w przypadku korespondencji mailowej - aktywne konto poczty e-mail,
b). w przypadku za┼é─ůcznik├│w, w tym w szczeg├│lno┼Ťci plik├│w tekstowych ÔÇô oprogramowanie komputerowe obs┼éuguj─ůce pliki danego rodzaju, w szczeg├│lno┼Ťci .pdf, .doc., .docx, .txt, .jpg etc.
3. Zakres us┼éug ┼Ťwiadczonych przez Sprzedawc─Ö nie obejmuje dostarczenia urz─ůdze┼ä ani oprogramowania wskazanych w ust. 1.
4. Korzystanie z us┼éug ┼Ťwiadczonych drog─ů elektroniczn─ů w ramach Sklepu, z uwagi na transmisj─Ö danych za po┼Ťrednictwem publicznej sieci Internet, wi─ů┼╝e si─Ö z zagro┼╝eniem w postaci mo┼╝liwo┼Ťci ingerencji nieupowa┼╝nionych os├│b trzecich w dane przesy┼éane mi─Ödzy Sprzedawc─ů a Klientem.
5. Klienta obowi─ůzuje zakaz dostarczania tre┼Ťci o charakterze bezprawnym.

┬ž 3. Rodzaje i zakres us┼éug ┼Ťwiadczonych drog─ů elektroniczn─ů oraz warunki zawierania i rozwi─ůzywania um├│w o ┼Ťwiadczenie us┼éug drog─ů elektroniczn─ů
 
1. W ramach Sklepu oferowana jest sprzeda┼╝ towar├│w.
2. Każdy Klient może nieodpłatnie utworzyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
W tym celu nale┼╝y wype┼éni─ç formularz rejestracyjny dost─Öpny pod adresem www.UbraniaDlaOchrony.pl/rejestracja.html. Us┼éuga utrzymania konta Klienta w Sklepie ┼Ťwiadczona jest przez czas nieokre┼Ťlony. Klient mo┼╝e w ka┼╝dej chwili zrezygnowa─ç z utrzymania konta, przesy┼éaj─ůc stosowne ┼╝─ůdanie na adres mailowy Sklepu ubrania@jfk-partner.pl lub poczt─ů na adres wskazany w ┬ž 1 ust. 2 lit. a niniejszego regulaminu.
3. Ka┼╝dy Klient mo┼╝e nieodp┼éatnie skorzysta─ç z subskrypcji Biuletynu. W tym celu nale┼╝y poda─ç adres poczty elektronicznej oraz wyrazi─ç zgod─Ö na otrzymywanie informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ┼Ťwiadczeniu us┼éug drog─ů elektroniczn─ů (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204 ze zm.). Subskrypcja Biuletynu jest nieodp┼éatna. Us┼éuga wysy┼éania Biuletynu w Sklepie ┼Ťwiadczona jest przez czas nieokre┼Ťlony. Klient mo┼╝e w ka┼╝dej chwili zrezygnowa─ç z subskrypcji Biuletynu, przesy┼éaj─ůc stosowne ┼╝─ůdanie na adres mailowy Sklepu ubrania@jfk-partner.pl lub poczt─ů na adres wskazany w ┬ž 1 ust. 2 lit. a niniejszego regulaminu.
4. Nie ustanawia si─Ö minimalnego czasu trwania zobowi─ůza┼ä konsumenta wynikaj─ůcych z umowy o ┼Ťwiadczenie us┼éug drog─ů elektroniczn─ů; umowa mo┼╝e by─ç rozwi─ůzana w ka┼╝dym czasie zgodnie z ust. 2 i 3 powy┼╝ej

┬ž 4. Warunki dokonywania zakup├│w
 
1. Informacje znajduj─ůce si─Ö na stronach Sklepu dotycz─ůce oferowanych do sprzeda┼╝y produkt├│w, w szczeg├│lno┼Ťci ich opisy, specyfikacje, parametry oraz ceny, nie stanowi─ů oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
2. Do zawarcia umowy sprzeda┼╝y i dokonania zakupu produktu nie jest niezb─Ödne utworzenie przez Klienta konta, o kt├│rym mowa w ┬ž 3 ust. 2 niniejszego regulaminu.
3. W celu z┼éo┼╝enia zam├│wienia i zawarcia umowy sprzeda┼╝y, Klient powinien wype┼éni─ç formularz, podaj─ůc w nim nast─Öpuj─ůce dane:
a). imi─Ö i nazwisko,
b). adres e-mail,
c). dane adresowe do wysyłki,
d). numer telefonu,
e). dane do faktury VAT (fakultatywnie, wy┼é─ůcznie w przypadku ┼╝─ůdania otrzymania faktury VAT).
4. Wszystkie ceny uwidocznione w Sklepie podane s─ů w z┼éotych polskich i s─ů cenami brutto (zawieraj─ů podatek VAT).
5. Zawarcie umowy sprzedaży następuje w chwili potwierdzenia przez Sklep przyjęcia do realizacji zamówienia złożonego przez Klienta. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji wysyłane jest w formie mailowej w terminie do 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Klienta.
6. W przypadku, gdy prawdziwo┼Ť─ç lub rzetelno┼Ť─ç danych wprowadzonych do formularza przez Klienta budzi w─ůtpliwo┼Ťci, Sklep mo┼╝e wstrzyma─ç przyj─Öcie zam├│wienia do realizacji do czasu wyja┼Ťnienia tych w─ůtpliwo┼Ťci. W tym celu Sklep niezw┼éocznie skontaktuje si─Ö z Klientem.
7. Termin spe┼énienia ┼Ťwiadczenia przez Sprzedawc─Ö wynosi zazwyczaj do 48h a w niekt├│rych przypadkach do 7dni (o wyd┼éu┼╝onym terminie oczekiwania klient jest informowany niezw┼éocznie po z┼éo┼╝eniu zam├│wienia) od dnia zawarcia umowy. Zam├│wienie jest przez Sklep realizowane za po┼Ťrednictwem firmy kurierskiej. Klient ma r├│wnie┼╝ mo┼╝liwo┼Ť─ç osobistego odbioru przedmiotu zam├│wienia (po uprzednim potwierdzeniu przez Sprzedawc─Ö) w siedzibie sklepu ( JFK PARTNER GROUP ul. Ekspresowa 3, 03-183 Warszawa).
8. Klienta i Sklep wi─ů┼╝e cena towaru obowi─ůzuj─ůca w chwili z┼éo┼╝enia przez Klienta zam├│wienia.
9. Koszty przesy┼éki zakupionego towaru na adres wskazany przez Klienta w z┼éo┼╝onym przez niego zam├│wieniu obci─ů┼╝aj─ů Klienta, chyba ┼╝e strony wyra┼║nie postanowi─ů inaczej. Wysoko┼Ť─ç tych koszt├│w jest Klientowi przedstawiana w trakcie sk┼éadania zam├│wienia i jest uzale┼╝niona od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz metody p┼éatno┼Ťci.
10. W sk┼éadanym zam├│wieniu Klient powinien dokona─ç wyboru formy p┼éatno┼Ťci.

W Sklepie honorowane s─ů nast─Öpuj─ůce formy p┼éatno┼Ťci:
a). Przelewem bankowym lub kart─ů p┼éatnicz─ů
b). P┼éatno┼Ť─ç za pobraniem przy odbiorze przesy┼éki dor─Öczanej przez firm─Ö kuriersk─ů;
c). P┼éatno┼Ť─ç got├│wk─ů lub kart─ů p┼éatnicz─ů w siedzibie sklepu przy odbiorze osobistym.

11. Termin zap┼éaty uzale┼╝niony jest od formy p┼éatno┼Ťci wybranej przez Klienta. W przypadku przedp┼éaty (┬ž 4 ust. 10 lit. a niniejszego regulaminu) Klient powinien dokona─ç p┼éatno┼Ťci w ci─ůgu 5 dni od przyj─Öcia zam├│wienia do realizacji. W przypadku braku p┼éatno┼Ťci w powy┼╝szym terminie Sklep skontaktuje si─Ö z Klientem w celu wyja┼Ťnienia zaistnia┼éego op├│┼║nienia. W przypadku p┼éatno┼Ťci przy odbiorze (┬ž 4 ust. 10 lit. b, c niniejszego regulaminu) Klient zobowi─ůzany jest do dokonania p┼éatno┼Ťci w chwili otrzymania towaru.
12. Do zakupionego towaru do┼é─ůczany jest paragon stanowi─ůcy potwierdzenie dokonania zakupu, chyba ┼╝e Klient za┼╝─ůda┼é wystawienia faktury VAT.

┬ž 5. Tryb post─Öpowania reklamacyjnego
 
1. Sprzedawca ma obowi─ůzek dostarczenia zakupionej rzeczy bez wad. W przypadku stwierdzenia wadliwo┼Ťci zakupionego produktu lub wadliwo┼Ťci us┼éugi ┼Ťwiadczonej przez Sprzedawc─Ö drog─ů elektroniczn─ů, Klient mo┼╝e wszcz─ů─ç post─Öpowanie reklamacyjne.
2. Podstawa i zakres odpowiedzialno┼Ťci Sprzedawcy wzgl─Ödem Konsumenta, je┼╝eli sprzedany Produkt ma wad─Ö fizyczn─ů lub prawn─ů (r─Ökojmia) s─ů okre┼Ťlone powszechnie obowi─ůzuj─ůcymi przepisami prawa. Wada fizyczna polega na niezgodno┼Ťci rzeczy sprzedanej z umow─ů. W szczeg├│lno┼Ťci rzecz sprzedana jest niezgodna z umow─ů, je┼╝eli:
a) nie ma w┼éa┼Ťciwo┼Ťci, kt├│re rzecz tego rodzaju powinna mie─ç ze wzgl─Ödu na cel w umowie oznaczony albo wynikaj─ůcy z okoliczno┼Ťci lub przeznaczenia;
b) nie ma w┼éa┼Ťciwo┼Ťci, o kt├│rych istnieniu sprzedawca zapewni┼é kupuj─ůcego, w tym przedstawiaj─ůc pr├│bk─Ö lub wz├│r;
c) nie nadaje si─Ö do celu, o kt├│rym kupuj─ůcy poinformowa┼é sprzedawc─Ö przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zg┼éosi┼é zastrze┼╝enia co do takiego jej przeznaczenia;
d) zosta┼éa kupuj─ůcemu wydana w stanie niezupe┼énym.
3. Rzecz sprzedana ma wad─Ö fizyczn─ů tak┼╝e w razie nieprawid┼éowego jej zamontowania
i uruchomienia, je┼╝eli czynno┼Ťci te zosta┼éy wykonane przez sprzedawc─Ö lub osob─Ö trzeci─ů, za kt├│r─ů sprzedawca ponosi odpowiedzialno┼Ť─ç, albo przez kupuj─ůcego, kt├│ry post─ůpi┼é wed┼éug instrukcji otrzymanej od sprzedawcy.
4. Reklamacje dotycz─ůce zam├│wionych produkt├│w lub us┼éug mog─ů by─ç sk┼éadane:
a). drog─ů mailow─ů na adres ubrania@jfk-partner.pl
b). drog─ů pocztow─ů na adres: JFK-PARTNER GROUP, ul. Ekspresowa 3, 03-183 Warszawa.
5. Klient w reklamacji powinien wskaza─ç:
a). swoje imi─Ö i nazwisko,
b). dane pozwalaj─ůce zidentyfikowa─ç transakcj─Ö (np. numer identyfikuj─ůcy transakcj─Ö, login zarejestrowanego U┼╝ytkownika, dat─Ö z┼éo┼╝enia zam├│wienia etc.),
c). przedmiot reklamacji, jej przyczyn─Ö oraz, w zale┼╝no┼Ťci od okoliczno┼Ťci, dokumentacj─Ö zdj─Öciow─ů.
d). dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e-mail) umo┼╝liwiaj─ůce skontaktowanie si─Ö z Klientem po rozpatrzeniu reklamacji.
6. Je┼╝eli dane podane przez Klienta nie s─ů wystarczaj─ůce do rozpatrzenia reklamacji przez
Sprzedawcę, Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu uzupełnienia zaistniałych braków reklamacji.
7. Termin rozpatrzenia reklamacji zg┼éoszonej przez Klienta wynosi 14 dni od momentu jej zg┼éoszenia. Je┼╝eli Klient b─Öd─ůcy konsumentem za┼╝─ůda┼é wymiany rzeczy lub usuni─Öcia wady albo z┼éo┼╝y┼é o┼Ťwiadczenie o obni┼╝eniu ceny, okre┼Ťlaj─ůc kwot─Ö, o kt├│r─ů cena ma by─ç obni┼╝ona, a Sprzedawca nie ustosunkowa┼é si─Ö do tego ┼╝─ůdania w terminie 14 dni, uwa┼╝a si─Ö, ┼╝e ┼╝─ůdanie to uzna┼é za uzasadnione.
8. O rozstrzygni─Öciu wniesionej reklamacji Klient zostanie powiadomiony drog─ů mailow─ů lub drog─ů pocztow─ů na wskazany przez niego adres.
9. Je┼╝eli kupuj─ůcym jest Konsument, a wada fizyczna zosta┼éa stwierdzona przed up┼éywem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa si─Ö, ┼╝e wada lub jej przyczyna istnia┼éa w chwili przej┼Ťcia niebezpiecze┼ästwa na kupuj─ůcego
10. Je┼╝eli rzecz sprzedana ma wad─Ö, kupuj─ůcy mo┼╝e z┼éo┼╝y─ç o┼Ťwiadczenie o obni┼╝eniu ceny albo odst─ůpieniu od umowy, chyba ┼╝e Sprzedawca niezw┼éocznie i bez nadmiernych niedogodno┼Ťci dla kupuj─ůcego wymieni rzecz wadliw─ů na woln─ů od wad albo wad─Ö usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, je┼╝eli rzecz by┼éa ju┼╝ wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawc─Ö albo Sprzedawca nie uczyni┼é zado┼Ť─ç obowi─ůzkowi wymiany rzeczy na woln─ů od wad lub usuni─Öcia wady.
11. Je┼╝eli kupuj─ůcym jest Konsument, mo┼╝e zamiast zaproponowanego przez sprzedawc─Ö usuni─Öcia wady ┼╝─ůda─ç wymiany rzeczy na woln─ů od wad albo zamiast wymiany rzeczy ┼╝─ůda─ç usuni─Öcia wady, chyba ┼╝e doprowadzenie rzeczy do zgodno┼Ťci z umow─ů w spos├│b wybrany przez kupuj─ůcego jest niemo┼╝liwe albo wymaga┼éoby nadmiernych koszt├│w w por├│wnaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawc─Ö. Przy ocenie nadmierno┼Ťci koszt├│w uwzgl─Ödnia si─Ö warto┼Ť─ç rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a tak┼╝e bierze si─Ö pod uwag─Ö niedogodno┼Ťci, na jakie nara┼╝a┼éby kupuj─ůcego inny spos├│b zaspokojenia.
12. Kupuj─ůcy nie mo┼╝e odst─ůpi─ç od umowy, je┼╝eli wada jest nieistotna.
13. Je┼╝eli rzecz sprzedana ma wad─Ö, kupuj─ůcy mo┼╝e ┼╝─ůda─ç wymiany rzeczy na woln─ů od wad albo usuni─Öcia wady. Sprzedawca mo┼╝e odm├│wi─ç zado┼Ť─çuczynienia ┼╝─ůdaniu kupuj─ůcego, je┼╝eli doprowadzenie do zgodno┼Ťci z umow─ů rzeczy wadliwej w spos├│b wybrany przez kupuj─ůcego jest niemo┼╝liwe albo w por├│wnaniu z drugim mo┼╝liwym sposobem doprowadzenia do zgodno┼Ťci z umow─ů wymaga┼éoby nadmiernych koszt├│w.
14. Je┼╝eli kupuj─ůcym jest Konsument, mo┼╝e on ┼╝─ůda─ç od Sprzedawcy demonta┼╝u i ponownego zamontowania, jest obowi─ůzany jednak ponie┼Ť─ç cz─Ö┼Ť─ç zwi─ůzanych z tym koszt├│w przewy┼╝szaj─ůcych cen─Ö rzeczy sprzedanej albo mo┼╝e ┼╝─ůda─ç od Sprzedawcy zap┼éaty cz─Ö┼Ťci koszt├│w demonta┼╝u i ponownego zamontowania, do wysoko┼Ťci ceny rzeczy sprzedanej.
15. Kupuj─ůcy b─Öd─ůcy konsumentem, kt├│ry wykonuje uprawnienia z tytu┼éu r─Ökojmi, jest obowi─ůzany na koszt Sprzedawcy dostarczy─ç rzecz wadliw─ů do miejsca oznaczonego w umowie sprzeda┼╝y, a gdy takiego miejsca nie okre┼Ťlono w umowie ÔÇô do miejsca, w kt├│rym rzecz zosta┼éa wydana kupuj─ůcemu. Je┼╝eli ze wzgl─Ödu na rodzaj rzeczy lub spos├│b jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez kupuj─ůcego by┼éoby nadmiernie utrudnione, kupuj─ůcy obowi─ůzany jest udost─Öpni─ç rzecz Sprzedawcy w miejscu, w kt├│rym rzecz si─Ö znajduje.
16. Sprzedawca odpowiada z tytu┼éu r─Ökojmi, je┼╝eli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed up┼éywem dw├│ch lat od dnia wydania rzeczy kupuj─ůcemu. Je┼╝eli kupuj─ůcym jest Konsument a przedmiotem sprzeda┼╝y jest u┼╝ywana rzecz ruchoma, Sprzedawca odpowiada z tytu┼éu r─Ökojmi, je┼╝eli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed up┼éywem roku od dnia wydania rzeczy kupuj─ůcemu.

┬ž 6. Informacje dla Konsument├│w
 
Klient b─Öd─ůcy Konsumentem ma mo┼╝liwo┼Ť─ç skorzystania z pozas─ůdowych sposob├│w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze┼ä:
1. Z┼éo┼╝enie wniosku o rozpatrzenie sporu powsta┼éego w zwi─ůzku z zawart─ů umow─ů do sta┼éego polubownego s─ůdu konsumenckiego dzia┼éaj─ůcego przy Inspekcji Handlowej
Zgodnie z ustaw─ů z dnia 15 grudnia 2000 roku o Inspekcji Handlowej (Dz. U. z 2001 r., Nr 4 poz. 25 ze zm.) sta┼ée polubowne s─ůdy konsumenckie dzia┼éaj─ů przy wojew├│dzkich inspektorach handlowych i tworzone s─ů na podstawie um├│w o zorganizowaniu takich s─ůd├│w, zawartych przez wojew├│dzkich inspektor├│w z organizacjami pozarz─ůdowymi reprezentuj─ůcymi konsument├│w lub przedsi─Öbiorc├│w oraz innymi zainteresowanymi jednostkami organizacyjnymi. Sta┼ée polubowne s─ůdy konsumenckie rozpatruj─ů spory o prawa maj─ůtkowe wynik┼ée z um├│w sprzeda┼╝y produkt├│w i ┼Ťwiadczenia us┼éug zawieranych pomi─Ödzy konsumentami i przedsi─Öbiorcami. W celu zainicjowania takiego post─Öpowania konsument powinien skierowa─ç do takiego s─ůdu polubownego odpowiedni wniosek o rozpatrzenie sporu. W takim wniosku nale┼╝y dok┼éadnie oznaczy─ç strony sporu (dane konsumenta i przedsi─Öbiorcy b─Öd─ůcych stronami umowy) oraz przedmiot sporu. Do tak sporz─ůdzonego i podpisanego wniosku nale┼╝y ponadto do┼é─ůczy─ç jego odpis w celu dor─Öczenia go stronie przeciwnej (przedsi─Öbiorcy). Je┼╝eli spe┼énione s─ů przes┼éanki rozpatrzenia sporu przez s─ůd i z┼éo┼╝onemu wnioskowi mo┼╝na nada─ç dalszy bieg, przewodnicz─ůcy sta┼éego polubownego s─ůdu konsumenckiego dor─Öcza odpis wniosku stronie przeciwnej (przedsi─Öbiorcy) i wzywa j─ů, aby w terminie tygodniowym od dnia dor─Öczenia wezwania z┼éo┼╝y┼éa na pi┼Ťmie odpowied┼║ na wniosek wraz z o┼Ťwiadczeniem, czy zgadza si─Ö na rozstrzygni─Öcie sporu przez s─ůd wskazany we wniosku. Je┼╝eli przedsi─Öbiorca b─Öd─ůcy stron─ů sporu o┼Ťwiadczy, ┼╝e zgadza si─Ö na rozpoznanie sporu przez s─ůd wskazany we wniosku, przewodnicz─ůcy s─ůdu wyznacza termin rozprawy oraz podejmuje czynno┼Ťci przygotowuj─ůce rozpraw─Ö. Z kolei w razie bezskutecznego up┼éywu powy┼╝szego tygodniowego terminu albo je┼╝eli przedsi─Öbiorca b─Öd─ůcy stron─ů sporu o┼Ťwiadczy, ┼╝e nie zgadza si─Ö na rozstrzygni─Öcie sprawy przez s─ůd wskazany we wniosku, przewodnicz─ůcy zwraca wniosek konsumentowi, informuj─ůc o przyczynie zwrotu. Warunkiem rozpoznania sporu przez sta┼éy polubowny s─ůd konsumencki jest zatem zgoda obu stron na rozstrzygni─Öcie tego sporu przez taki s─ůd. Z┼éo┼╝enie wniosku o rozstrzygni─Öcie sporu do sta┼éego polubownego sadu konsumenckiego jest wolne od op┼éat. Je┼╝eli natomiast podj─Öcie przez taki s─ůd czynno┼Ťci jest po┼é─ůczone z wydatkami (np. opinia rzeczoznawcy), s─ůd wzywa stron─Ö, kt├│ra wnosi┼éa o podj─Öcie tej czynno┼Ťci, do z┼éo┼╝enia zaliczki na pokrycie tych wydatk├│w. Je┼╝eli obie strony wnosi┼éy o podj─Öcie danej czynno┼Ťci lub s─ůd czynno┼Ť─ç zarz─ůdzi┼é z urz─Ödu, s─ůd wzywa strony do z┼éo┼╝enia zaliczki w r├│wnych cz─Ö┼Ťciach lub w innym stosunku. Wyrok sta┼éego polubownego s─ůdu konsumenckiego i ugoda zawarta przed takim s─ůdem stanowi─ů tytu┼éy egzekucyjne. Po nadaniu im klauzuli wykonalno┼Ťci przez s─ůd taki wyrok lub ugoda, jako tytu┼é wykonawczy, stanowi podstaw─Ö wszcz─Öcia post─Öpowania egzekucyjnego. Szczeg├│┼éowe informacje na temat post─Öpowania mediacyjnego przed sta┼éymi polubownymi s─ůdami konsumenckimi mog─ů Pa┼ästwo znale┼║─ç w siedzibach poszczeg├│lnych wojew├│dzkich inspektorat├│w Inspekcji Handlowej oraz na ich stronach internetowych.
2. Zwr├│cenie si─Ö do wojew├│dzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszcz─Öcie post─Öpowania mediacyjnego w sprawie polubownego zako┼äczenia sporu mi─Ödzy konsumentem a przedsi─Öbiorc─ů Zgodnie z ustaw─ů z dnia 15 grudnia 2000 roku o Inspekcji Handlowej wojew├│dzki inspektor Inspekcji Handlowej mo┼╝e podj─ů─ç dzia┼éania mediacyjne w celu polubownego zako┼äczenia sporu cywilnoprawnego mi─Ödzy konsumentem a przedsi─Öbiorc─ů. Post─Öpowanie takie mo┼╝e zosta─ç wszcz─Öte na wniosek konsumenta lub z urz─Ödu. W toku post─Öpowania mediacyjnego wojew├│dzki inspektor zapoznaje przedsi─Öbiorc─Ö z roszczeniem konsumenta, przedstawia stronom sporu przepisy prawa maj─ůce zastosowanie w sprawie oraz ewentualne propozycje polubownego zako┼äczenia sporu. Wojew├│dzki inspektor mo┼╝e przy tym wyznaczy─ç stronom termin do polubownego zako┼äczenia sprawy. Wojew├│dzki inspektor odst─Öpuje od post─Öpowania mediacyjnego, je┼╝eli w wyznaczonym terminie sprawa nie zosta┼éa polubownie zako┼äczona oraz w razie o┼Ťwiadczenia co najmniej przez jedn─ů ze stron, ┼╝e nie wyra┼╝a ona zgody na polubowne zako┼äczenie sprawy. Wniosek o mediacj─Ö konsument powinien z┼éo┼╝y─ç do wojew├│dzkiego inspektora Inspekcji Handlowej. Wniosek mo┼╝e by─ç z┼éo┼╝ony pisemnie (poczta, poczta elektroniczna, fax, bezpo┼Ťrednio w sekretariacie
inspekcji) lub ustnie (do protoko┼éu). We wniosku konsument powinien dok┼éadnie oznaczy─ç strony sporu (dane konsumenta i przedsi─Öbiorcy b─Öd─ůcych stronami umowy), przedmiot sporu, opisa─ç swoje ┼╝─ůdanie oraz do┼é─ůczy─ç kserokopie pism maj─ůcych znaczenie dla sprawy (np. paragonu, opinii rzeczoznawcy itp.). Szczeg├│┼éowe informacje na temat post─Öpowania mediacyjnego przed wojew├│dzkim inspektorem Inspekcji Handlowej mog─ů Pa┼ästwo znale┼║─ç w siedzibach poszczeg├│lnych wojew├│dzkich inspektorat├│w Inspekcji Handlowej oraz na ich stronach internetowych.
3. Bezp┼éatna pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsument├│w lub organizacji spo┼éecznej, do kt├│rej statutowych zada┼ä nale┼╝y ochrona praw konsument├│w Ka┼╝dy Konsument mo┼╝e skorzysta─ç z bezp┼éatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsument├│w. Zgodnie z ustaw─ů z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsument├│w (Dz. U. z 2007 r., Nr 50 poz. 331 ze zm.) do zada┼ä rzecznika konsument├│w w szczeg├│lno┼Ťci nale┼╝y: - zapewnienie bezp┼éatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interes├│w konsument├│w; - sk┼éadanie wniosk├│w w sprawie stanowienia i zmiany przepis├│w prawa miejscowego w zakresie ochrony interes├│w konsument├│w; - wyst─Öpowanie do przedsi─Öbiorc├│w w sprawach ochrony praw i interes├│w konsument├│w; - wsp├│┼édzia┼éanie z w┼éa┼Ťciwymi miejscowo delegaturami Urz─Ödu, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi; - wykonywanie innych zada┼ä okre┼Ťlonych w ustawie lub w przepisach odr─Öbnych. Rzecznik konsument├│w mo┼╝e w szczeg├│lno┼Ťci wytacza─ç pow├│dztwa na rzecz konsument├│w oraz wst─Öpowa─ç, za ich zgod─ů, do tocz─ůcego si─Ö post─Öpowania w sprawach o ochron─Ö interes├│w konsument├│w. Rzecznik konsument├│w w sprawach o wykroczenia na szkod─Ö konsument├│w jest oskar┼╝ycielem publicznym w rozumieniu przepis├│w ustawy z dnia 24 sierpnia 2001 r. - Kodeks post─Öpowania w sprawach o wykroczenia (Dz. U. Nr 106, poz. 1148, ze. zm.). Przedsi─Öbiorca, do kt├│rego zwr├│ci┼é si─Ö rzecznik konsument├│w, jest obowi─ůzany udzieli─ç rzecznikowi wyja┼Ťnie┼ä i informacji b─Öd─ůcych przedmiotem wyst─ůpienia oraz ustosunkowa─ç si─Ö do uwag i opinii rzecznika. Dane teleadresowe do najbli┼╝szego powiatowego (miejskiego) rzecznika konsument├│w mo┼╝na znale┼║─ç w wyszukiwarce Urz─Ödu Ochrony Konkurencji i Konsument├│w dost─Öpnej pod adresem http://uokik.gov.pl/kontakt.php. Dodatkowo od poniedzia┼éku do pi─ůtku w godzinach 9.00 ÔÇô 17.00 pod numerem telefonu 800 007 707 konsumenci mog─ů skorzysta─ç z bezp┼éatnej Infolinii Konsumenckiej Federacji Konsument├│w (szczeg├│┼éy dost─Öpne pod adresem http://www.federacja-konsumentow.org.pl/s,745,infolinia-konsumencka-800-007-707.html).

┬ž 7. Prawo odst─ůpienia od umowy dla klient├│w b─Öd─ůcych Konsumentami
 
1. Konsumentowi przys┼éuguje prawo odst─ůpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
2. Termin do odst─ůpienia od umowy wygasa po up┼éywie 14 dni od dnia,
w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik
i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.
3. Aby skorzysta─ç z prawa odst─ůpienia od umowy, Konsument ma obowi─ůzek poinformowania o tym fakcie Sprzedawc─Ö w drodze jednoznacznego o┼Ťwiadczenia (na przyk┼éad pismo wys┼éane poczt─ů, lub poczt─ů elektroniczn─ů).

Dane Sprzedawcy:
JFK PARTNER GROUP
ul. Ekspresowa 3 03-183 WARSZAWA NIP 1180724207 ubrania@jfk-partner.pl. Konsument mo┼╝e skorzysta─ç z wzoru formularza odst─ůpienia od umowy, jednak nie jest to obowi─ůzkowe.

FORMULARZ ODST─äPIENIA OD UMOWY

┬ž 8. Skutki odst─ůpienia od umowy dla klient├│w b─Öd─ůcych Konsumentami
 
1. W przypadku odst─ůpienia od umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta p┼éatno┼Ťci wraz z kosztami dostarczenia rzeczy (chodzi o koszty pierwotnej wysy┼éki towaru, kt├│re zosta┼éy poniesione przez konsumenta).
2. Konsument pokrywa bezpo┼Ťrednie koszty zwrotu towaru (koszty zapakowania, koszty nadania przesy┼éki do sprzedawcy itd.).
3. Sprzedawca nie przyjmuje zwrotów wysłanych za pobraniem.
4. Sprzedawca dokona zwrotu p┼éatno┼Ťci przy u┼╝yciu takiego samego sposobu zap┼éaty, jakiego pierwotnie u┼╝y┼é Konsument. Zmiana sposobu dokonania zwrotu p┼éatno┼Ťci (np. zwrot bezgot├│wkowy w przypadku, gdy konsument p┼éaci┼é got├│wk─ů w momencie otrzymania przesy┼éki) mo┼╝e nast─ůpi─ç wy┼é─ůcznie za wyra┼║n─ů zgod─ů Konsumenta, przy czym zmiana ta nie poci─ůga za sob─ů ┼╝adnych dodatkowych koszt├│w po stronie Konsumenta.
5. Sprzedawca mo┼╝e wstrzyma─ç si─Ö ze zwrotem p┼éatno┼Ťci otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odes┼éania, w zale┼╝no┼Ťci od tego, co nast─ůpi wcze┼Ťnie.
6. O┼Ťwiadczenie o odst─ůpieniu od umowy mo┼╝e zosta─ç przez Konsumenta z┼éo┼╝one na formularzu, kt├│rego wz├│r stanowi za┼é─ůcznik w ┬ž7 punkt 3 niniejszego regulaminu. Pos┼éu┼╝enie si─Ö tym formularzem nie jest obowi─ůzkowe, a Klient mo┼╝e z┼éo┼╝y─ç o┼Ťwiadczenie o odst─ůpieniu od umowy tak┼╝e w inny spos├│b.

7. Zwracany towar należy odesłać na adres:
JFK PARTNER GROUP,
ul. Ekspresowa 3,
03-183 Warszawa.
Sklep nie przyjmuje przesyłek/zwrotów przesłanych za pobraniem.

8. Prawo odst─ůpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsi─Öbiorstwa lub na odleg┼éo┼Ť─ç nie przys┼éuguje Konsumentowi w odniesieniu do um├│w:
a). o ┼Ťwiadczenie us┼éug, je┼╝eli przedsi─Öbiorca wykona┼é w pe┼éni us┼éug─Ö za wyra┼║n─ů zgod─ů konsumenta, kt├│ry zosta┼é poinformowany przed rozpocz─Öciem ┼Ťwiadczenia, ┼╝e po spe┼énieniu ┼Ťwiadczenia przez przedsi─Öbiorc─Ö utraci prawo odst─ůpienia od umowy;
b). w kt├│rej cena lub wynagrodzenie zale┼╝y od waha┼ä na rynku finansowym, nad kt├│rymi przedsi─Öbiorca nie sprawuje kontroli, i kt├│re mog─ů wyst─ůpi─ç przed up┼éywem terminu do odst─ůpienia od umowy;
c). w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wed┼éug specyfikacji konsumenta lub s┼éu┼╝─ůca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
d). w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia jest rzecz ulegaj─ůca szybkiemu zepsuciu lub maj─ůca kr├│tki termin przydatno┼Ťci do u┼╝ycia;
e). w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia jest rzecz dostarczana w zapiecz─Ötowanym opakowaniu, kt├│rej po otwarciu opakowania nie mo┼╝na zwr├│ci─ç ze wzgl─Ödu na ochron─Ö zdrowia lub ze wzgl─Öd├│w higienicznych, je┼╝eli opakowanie zosta┼éo otwarte po dostarczeniu;
f). w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia s─ů rzeczy, kt├│re po dostarczeniu, ze wzgl─Ödu na sw├│j charakter, zostaj─ů nieroz┼é─ůcznie po┼é─ůczone z innymi rzeczami;
g). w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia s─ů napoje alkoholowe, kt├│rych cena zosta┼éa uzgodniona przy zawarciu umowy sprzeda┼╝y, a kt├│rych dostarczenie mo┼╝e nast─ůpi─ç dopiero po up┼éywie 30 dni i kt├│rych warto┼Ť─ç zale┼╝y od waha┼ä na rynku, nad kt├│rymi przedsi─Öbiorca nie ma kontroli;
h). w kt├│rej konsument wyra┼║nie ┼╝─ůda┼é, aby przedsi─Öbiorca do niego przyjecha┼é w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; je┼╝eli przedsi─Öbiorca ┼Ťwiadczy dodatkowo inne us┼éugi ni┼╝ te, kt├│rych wykonania konsument ┼╝─ůda┼é, lub dostarcza rzeczy inne ni┼╝ cz─Ö┼Ťci zamienne niezb─Ödne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odst─ůpienia od umowy przys┼éuguje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych us┼éug lub rzeczy;
i). w kt├│rej przedmiotem ┼Ťwiadczenia s─ů nagrania d┼║wi─Ökowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapiecz─Ötowanym opakowaniu, je┼╝eli opakowanie zosta┼éo otwarte po dostarczeniu;
j). o dostarczanie dziennik├│w, periodyk├│w lub czasopism, z wyj─ůtkiem umowy o prenumerat─Ö;
k). zawartej w drodze aukcji publicznej;
l). o ┼Ťwiadczenie us┼éug w zakresie zakwaterowania, innych ni┼╝ do cel├│w mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochod├│w, gastronomii, us┼éug zwi─ůzanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, je┼╝eli w umowie oznaczono dzie┼ä lub okres ┼Ťwiadczenia us┼éugi;
m). o dostarczanie tre┼Ťci cyfrowych, kt├│re nie s─ů zapisane na no┼Ťniku materialnym, je┼╝eli spe┼énianie ┼Ťwiadczenia rozpocz─Ö┼éo si─Ö za wyra┼║n─ů zgod─ů konsumenta przed up┼éywem terminu do odst─ůpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsi─Öbiorc─Ö o utracie prawa odst─ůpienia od umowy.

┬ž 9. Postanowienia dotycz─ůce um├│w z Klientami nieb─Öd─ůcymi Konsumentami (PRZEDSI─śBIORCY)
 
1. Sprzedawcy przys┼éuguje prawo odst─ůpienia od umowy sprzeda┼╝y zawartej z Klientem nieb─Öd─ůcym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odst─ůpienie od umowy sprzeda┼╝y w tym wypadku mo┼╝e nast─ůpi─ç bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie klienta nieb─Öd─ůcego konsumentem ┼╝adnych roszcze┼ä w stosunku do sprzedawcy.
2. W wypadku Klient├│w nie b─Öd─ůcych konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczy─ç dost─Öpne sposoby p┼éatno┼Ťci, w tym tak┼╝e wymaga─ç dokonania przedp┼éaty w ca┼éo┼Ťci albo cz─Ö┼Ťci i to niezale┼╝nie od wybranego przez Klienta sposobu p┼éatno┼Ťci oraz faktu zawarcia Umowy Sprzeda┼╝y.
3. Z chwil─ů wydania przez sprzedawc─Ö produktu przewo┼║nikowi przechodz─ů na Klienta nie b─Öd─ůcego konsumentem korzy┼Ťci i ci─Ö┼╝ary zwi─ůzane z produktem oraz niebezpiecze┼ästwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialno┼Ťci za utrat─Ö, ubytek lub uszkodzenie produktu powsta┼ée od przyj─Öcia go do przewozu a┼╝ do wydania go
klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
4. Zgodnie z art. 558 ┬ž 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialno┼Ť─ç sprzedawcy z tytu┼éu r─Ökojmi za produkt wobec klienta nie b─Öd─ůcego konsumentem zostaje wy┼é─ůczona.
5. Odpowiedzialno┼Ť─ç Us┼éugodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Us┼éugobiorcy/Klienta nie b─Öd─ůcego konsumentem, bez wzgl─Ödu na jej podstaw─Ö prawn─ů, jest ograniczona - zar├│wno w ramach pojedynczego roszczenia, jak r├│wnie┼╝ za wszelkie roszczenia w sumie ÔÇô do wysoko┼Ťci zap┼éaconej ceny oraz koszt├│w dostawy z tytu┼éu Umowy Sprzeda┼╝y, nie wi─Öcej jednak ni┼╝ do kwoty jednego tysi─ůca
z┼éotych. Us┼éugodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialno┼Ť─ç w stosunku do Us┼éugobiorcy/Klienta nie b─Öd─ůcego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialno┼Ťci z tytu┼éu utraconych korzy┼Ťci w stosunku do Us┼éugobiorcy/Klienta nie b─Öd─ůcego konsumentem.
6. Przedsi─Öbiorcom co do zasady nie przys┼éuguje prawo do odst─ůpienia od umowy, chyba ┼╝e strony postanowi┼éy inaczej (w takim przypadku mo┼╝liwo┼Ť─ç odst─ůpienia od umowy dla przedsi─Öbiorcy┬á musi zosta─ç potwierdzona przed transakcj─ů┬á przez sprzedawc─Ö/us┼éugodawc─Ö w formie pisemnej np. w korespondencji e-mail).

┬ž 10. Zg┼éoszenie reklamacji otrzymanej przesy┼éki przez klient├│w nieb─Öd─ůcych Konsumentami (PRZEDSI─śBIORCY)
 
1. Podstaw─ů zg┼éoszenia reklamacji otrzymanej przesy┼éki jest rzetelne i zgodne ze stanem faktycznym spisanie protoko┼éu szkody w obecno┼Ťci kuriera dor─Öczaj─ůcego przesy┼ék─Ö, w szczeg├│lno┼Ťci dotyczy to paczek z oznaczeniami UWAGA SZK┼üO, NIE RZUCA─ć itp.
2. W chwili odbioru towaru od kuriera i w jego obecno┼Ťci Zamawiaj─ůcy powinien sprawdzi─ç
i przeliczy─ç zawarto┼Ť─ç przesy┼éki.
3. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub braku w towarze nale┼╝y z kurierem w momencie odbioru towaru sporz─ůdzi─ç protok├│┼é brak├│w i uszkodze┼ä i niezw┼éocznie powiadomi─ç o tym zdarzeniu Sprzedaj─ůcego, a tak┼╝e dostarczy─ç mu fotografie uszkodze┼ä lub brak├│w z podan─ů dat─ů i godzin─ů ich wykonania.
4. W przypadku niesporz─ůdzenia takiego protoko┼éu lub spisania go p├│┼║niej ni┼╝ w momencie odbioru towaru (najp├│┼║niej 7 dnia od dnia dor─Öczenia), a tak┼╝e w razie braku dostarczenia wspomnianych fotografii, na Zamawiaj─ůcym ci─ů┼╝y obowi─ůzek wykazania, ┼╝e braki lub uszkodzenia powsta┼éy podczas transportu lub przed jego wykonaniem.
5. Z chwil─ů wydania przez Sprzedawc─Ö Produktu przewo┼║nikowi przechodzi na Klienta nie b─Öd─ůcego konsumentem niebezpiecze┼ästwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialno┼Ťci za utrat─Ö, ubytek lub uszkodzenie Produktu powsta┼ée od przyj─Öcia go do przewozu a┼╝ do wydania go Klientowi oraz za op├│┼║nienie w przewozie przesy┼éki.
6. Zamawiaj─ůcy mo┼╝e samodzielnie sk┼éada─ç reklamacje w firmie kurierskiej z ┼╝─ůdaniem odszkodowania lub mo┼╝e to uczyni─ç za po┼Ťrednictwem Sprzedaj─ůcego (po uprzednim uzgodnieniu), w takim przypadku konieczne jest przes┼éanie (w ci─ůgu 5 dni od otrzymania przesy┼éki) protoko┼éu szkody wraz z fotografiami do Sprzedaj─ůcego na adres info@jfk-partner.pl oraz odes┼éanie uszkodzonego produktu na adres JFK PARTNER GROUP ul. Ekspresowa 3, 03-183 Warszawa.
7. Sprzedaj─ůcy, po otrzymaniu odpowiedzi na zg┼éoszenie reklamacyjne z firmy kurierskiej (do 30 dni), niezw┼éocznie poinformuje Zamawiaj─ůcego o otrzymanej decyzji. W przypadku uznania reklamacji przez firm─Ö kuriersk─ů Sprzedaj─ůcy prze┼Ťle ponownie produkt na sw├│j koszt do Zamawiaj─ůcego, a w przypadku braku takiej mo┼╝liwo┼Ťci zaproponuje zwrot ceny reklamowanego produktu.
┬á8. Wszelkie spory powsta┼ée pomi─Ödzy Sprzedawc─ů, a Klientem┬á nieb─Öd─ůcym konsumentem zostaj─ů poddane s─ůdowi w┼éa┼Ťciwemu ze wzgl─Ödu na siedzib─Ö Sprzedawcy.
 

┬ž 11. Prawa autorskie
 
Wszelkie utwory dost─Öpne w Sklepie, a w szczeg├│lno┼Ťci zdj─Öcia, grafika oraz tre┼Ťci stanowi─ů przedmiot praw autorskich przys┼éuguj─ůcych Sprzedawcy lub podmiotom trzecim i podlegaj─ů ochronie zgodnie z ustaw─ů z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994 r., Nr 2, poz. 23 ze zm.). Korzystanie z tych utwor├│w jest dopuszczalne wy┼é─ůcznie w takim zakresie, kt├│ry nie wykracza poza u┼╝ytek dozwolony na gruncie obowi─ůzuj─ůcego prawa.

┬ž 12. Postanowienia ko┼äcowe
 
1. W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Sklep poinformuje U┼╝ytkownik├│w o wprowadzonych zmianach oraz dacie, od kt├│rej wejd─ů one w ┼╝ycie, poprzez publikacj─Ö jednolitego tekstu Regulaminu na stronie www.UbraniaDlaOchrony.pl, informacj─Ö wy┼Ťwietlan─ů przy logowaniu do Konta, o kt├│rym mowa w ┬ž 3 ust.
2 regulaminu, lub poprzez przes┼éanie jednolitego tekstu Regulaminu, informacji o wprowadzonych zmianach i dacie wej┼Ťcia ich w ┼╝ycie drog─ů mailow─ů na adres U┼╝ytkownika. 2. Niniejszy regulamin obowi─ůzuje od dnia 25 grudnia 2014 roku.

Przejdź do strony głównej
Wszystkie prawa autorskie zastrzezone JFK PARTNER GROUP 2015 | www.UbraniaDlaOchrony.pl | Ubrania dla sluzb mundurowych, obuwie dla ochrony | Wykonanie: ATLANTIS-ART